Obchodní podmínky

SALON ZK

Jablonecká 716/7, Praha 9- Prosek
IČ: 47627433

ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ

Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb a prodávajícím produktů
(služby na www.salonzk.cz a v provozovně Salonu ZK – na adrese Jablonecká 716/7, Praha 9) a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů.

Provozovatel poskytuje kosmetické, pedikérské, manikérské služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.

Objednáním konkrétního termínu ošetřeni nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky, SMS) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele. Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.

OBJEDNÁVKA SLUŹEB

Termín návštěvy
Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem (osobně nebo telefonicky). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.

Přeobjednání
Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, informujte nás o tom předem telefonicky – nejpozději však 24 hodin před zahájením procedury.

Pokud Vaši návštěvu nezrušíte s dostatečným předstihem bude Vám účtováno 50 % objednané služby. Bohužel v tak krátkém časovém úseku již nemáme možnost obsadit místo jinou klientkou.

Pozdní příchod
Dostavíte-li se se zpožděním, bude vaše ošetření zkráceno, tak, aby mohl být obsloužen zákazník, který je objednán po Vašem ošetření, v čase na který je objednán.

DÁRKOVÝ POUKAZ

Má-li zákazník dárkový poukaz na konkrétní službu nebo hodnotu a nedostaví-li se bez omluvy, dárkový poukaz bude považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby odečtena z hodnoty certifikátu.

Dárkový poukaz, lze čerpat pouze za služby, nelze ho využít na nákup produktů. Dárkový poukaz je platný a lze ho čerpat pouze po dobu jeho platnosti uvedenou na poukazu. Poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky. 

Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem ošetření pro ověření platnosti. Pokud zákazník nenahlásí dárkový poukaz při objednávce ošetření, nemusí být akceptován pro platbu.

Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost.

ODMÍTNUTÍ SLUŽBY

Procedura může být odmítnuta v těchto případech:
– zákazník trpí kontraindikacemi, které jsou uvedeny u každého ošetřeni
– zákazník se dostaví na ošetřeni v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
– zákazník se dostaví na ošetření se zdravotními problémy
– zákazník se dostaví na ošetřeni v nevyhovujícím hygienickém stavu

OSOBNÍ VĚCI A CENNOSTI

Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během i po proceduře neručí.

CENÍKY

Ceníky jsou k nahlédnutí v salonu a na webových stránkách provozovatele.
Nejsme plátci DPH.

REKLAMACE

Reklamace ihned
Reklamace se uplatňuje nejpozději před zaplacením služby nebo zboží. 

Reklamace zpětně
Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. 

Osobní reklamace
V tomto případě je spotřebitel povinen dostavit se po předchozí dohodě na provozovnu podnikatele k řešení reklamace. Bez dostaveni se na provozovnu v předem dohodnutý čas nemůže být reklamace vyřízena.

V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.
Produkty lze reklamovat pouze v původním balení a neotevřené a to v zákonné době a zákonným způsobem.

PLATNOST A ÚČINNOST

Tyto všeobecné odchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1. 1. 2020.

 

Děkujeme za respektování obchodních podmínek našeho salonu a těšíme se na Vaši návštěvu.